Födelsedagen:

Gårdagen började som sagt helt underbart med lite sång, muffins och ljus. Sedan gick jag som vanligt till skolan. Många gratulationer och på tal om det vill ni inte veta hur lång tid det tog för mig att svara på alla gratz på fejan. Men det är alltid kul med lite uppvaktning! Sedan gick jag hem för att skriva klart lite arbeten som ska vara klart till fredag. Hann dock inte klart med allt, då jag skulle träna klockan fem. Och så blev det. Så nu har jag lite träningsvärk i magen och benen, gott-gott-igott-gott! Erik smsade precis lagom när jag var klar och sa att jag kunde börja gå hemåt, så det gjorde jag. När jag kommit en bit på vägen ringer telefonen med en något stressad Erik i andra ändan:
-Var är du???
- På vägen… Hur så?
- Okej… Gå långsamt! Eller förresten, ta en omväg! Eller nej, kom hem istället, men gå långsamt!
-Okej sade jag, men gick ändå en omväg i lite rask takt.
Väl utanför huset ser jag att det är helt släckt i hela lägenheten. Första tanken var att han inte hunnit hem, och att det var därför han ringde. Men sedan slog det mig, att ”fan, han kanske har släkt ner för att tända lite ljus till middagen- mys”. Men när jag kommer in i lägenheten, helt svettig efter träningspasset och även efter promenaden, möts jag av ett mörkt rum, fyllt med många tända ljus. På byrån står två glas med vin. Ut från skuggorna i vardagsrummet kommer min prins framsmygandes, med ett litet leende på läpparna. Han har klätt sig i skjorta, slips och chinos. Jätte fin – som vanlig. Jag blir helt rörd och fnissig.
- Åååååååååååååååååååååååååååååh, pip-pip-pip-pip.. Typ de jag sa. Får alltid heliumröst när jag blir smickrad, eller vad man ska kalla det. Han ler ännu större och kommer fram och pussar mig, jag tackar 100 0000ggr för den finns överraskningen och sedan säger han:
-Du har en timma på dig att fräsha till dig, för klockan prick kvart över åtta står taxin här utanför.
Jag blir ännu mer rörd/smickrad/generad/glad m.m. Skyndar in i duschen och pudrar näsan lite snabbt. När jag kommer ut från toan står min present på byrån. Den där underbara bodybuttern jag önskade mig och mouse, eftersom mitt är slut. Så söööööööööööööööt så jag dööööööööööööööööör! Han är verkligen allt för mig! Bäst i hela världen. Jag älskar den killen! Mycke! Men iaf, vi satt och småpratade lite innan vi skyndade oss ner för trappan. Själv halkade jag och åkte skidor ner för hela trappan, slog i fingertopparna om fan!! Pinsamt! Men men, vi skyndade vidare mot taxin. Taxin stannade utanför Butlers. Världens godaste mat! När vi fick menyn sa Erik:
- Nu tar du Vad du Vill, och så log han. Hans leende får mitt hjärta att slå både snabbt och långsamt på samma gång och hans chockladbruna ögon får mig att smälta snabbare än en klick smör i stekpannan på snabbaste värmen! Jag käkade i alla fall nåt kött som var rena himmelriket och Butlers goda pomes! Jag var mätt som en plätt när vi gick hem. Vi myste lite och sen somnade jag som ett litet barn. Sov som en ängel, men vaknade tyvärr med ett ryck imorse när klockan ringde. Buhuuu! Dagen fick inte passera! Det var den bästa på väldigt, väldigt, väldigt, väldigt länge! Nu måste jag jobba vidare, men jag skriver nog mer sen. Om jag hinner... Puss/erika


Kommentarer
Postat av: Marre

Nej men gud så sött! <3

2010-01-19 @ 10:59:46
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad mysigt :D

2010-01-19 @ 11:46:10
URL: http://jeaks.blogg.se/
Postat av: erika.

Jaaaa=)=)=)

2010-01-19 @ 12:36:26
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅ vilken söt pojke du har, det förtjänar du verkligen!! jag blir så glad när du är glad och jag är jätteglad för din och eriks skull! det skall vara bra när det är bra och ni är verkligen bra erikakor!

2010-01-19 @ 12:39:45
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en nice dag, spana gärna in AMPELOS.



Kramar

/AMPELOS

2010-01-19 @ 13:05:20
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en nice dag, spana gärna in AMPELOS.



Kramar

/AMPELOS

2010-01-19 @ 13:34:25
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: Julia

Var köpte du gymkort nu då? Svara i min :)

Puss

2010-01-19 @ 20:00:30
URL: http://jeaks.blogg.se/
Postat av: erika

snäll du är clon:):) glad jag blir!

2010-01-20 @ 09:49:46
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: Sandrej

Det var nog det absolut gulligaste jag läst i hela mitt liv :) Vad roligt för dig =)=)=)=)

2010-01-21 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0