Helt sjukt!

Jag tror jag, oliver och theo gjorde universums godaste tekakor igår! Mjuka som dunkuddar och saftigare än rinnande kranvatten. Jag har redan mölat i mig två stycken! Rätt mycke med tanke på hur jäva stora vi gjorde dom:) Jag är mätt och belåten, men skulle kunna äta ihjäl mig på dessa godsaker! love. Hamen, nog om det, eller förresten- jag vill bara understryka en gång för alla, dom är himmelska(!), kan som sagt äta ihjäl mig... Men men, idag blir det träning och plugg. typ nu. plugg alltså. ska göra lite kaffe först sen bär det va till friskis. Hoppas på lite mys mat med pälsk sen när jag kommer hem. Men dom har nog tyvärr redan ätit då, men men. De får man räkna med när man tränar. 

(google.se)

Idag var det heller ingen design. luv, skönt osv. Imorgon kan jag dock inte gå på median eftersom jag ska till bisseläkaren(tandläkaren) och fotografera min snea tand, som jag förövrigt tappade på vårterminen i nian. Alltså min mjölktand. Den satt i kläm så den nya inte kunde växa som den skulle, detta resulterade i att den började växa snett:/ Ser ut som jag inte har nån tand där den sitter. Men men, det stör mig inte så jätte mycke. Nu ska jag dricka kaffe och skriv rapport! Pussiluss 

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha, där sa du något, fan vilken bra idé! Och du! Skojjar inte efter vår kväll, om du visste hur djupt, långt och FULT mitt ärr är efter det. Å andra sidan kommer jag alltid minnas det, jävla staketklättring ;)

2010-01-28 @ 16:40:24
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0