Prick klockan nio!

Vaknade prick klockan nio idag! De ni! Fast inte självman såklart;) Har precis käkat frulle med e. Mysigt och snaskigt! Man blir ju så hungrig när man tränar oså. Lite från det ena till det andra så håller jag på att bli sjuk igen:/ Vad är nu detta? Igen? Jag var ju förfasen nyss sjuk?! Men jag tror det är oliver som är boven i dramat;) Han har varit lite sorig och natten till igår låg han väldigt tätt inpå mig under natten. Eller också är det tvärt om eller kanske Theo? För även han är snorig. Ja ja, alla utom erik är i alla fall snoriga och hostiga. Kanske är han som smittat oss? Well oh well, idag blir det som sagt en promenad i snöstormen upp till strömslund på en fika med mor, om hon nu är hemma. Annars skippar jag ju som sagt passet klockan fem, så jag får underhålla mig med någonting annat då. Skulle kanske träffa caroline idag, men får kika på det. Ska nog ta och ringa mami nu och kolla vad hon har för sig. Sen blir det plugg! Blä!

So long!

Kommentarer
Postat av: Marre

Håller med om att det är ett intressant ämne men blir för känsligt för mig att skriva om då min bästa vän drabbades och förstörts av det.. :/

Har du något annat ämne får du gärna komma med förslag, jag känner att jag saknar inspiration :/

2010-01-27 @ 22:17:56
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0