Typ, döda mig.

Efter en orolig natt fylld av mardrömmar och annat är jag lycklig att jag överlevde även denna natten. Ett år fyllt av många fina och underbara händesler, samt en hel del olyckliga och förskräckliga händelser. Allt från de att jag och erik blev tillsammans till saker som aldrig får hända, bråk. Men nu är jag här igen med humöret på topp(?), eller? Aja, de kommer väl. Har i alla fall en rad olika nyårslöften att följa, en del jag vet att jag kommer klara medan jag har ett par andra som kanske blir liiiite mer av en utmaning. Men ärligt! Hur många av er, i alla fall tjejor, har som nyårslöfte "jag ska leva ett sundare liv" eller "jag ska gå ner i vikt"? Med andra ord, era nyårslöften är att ni ska gå neri vikt. Ja ja, i detta inlägget tänkte jag dela med mig av de bästa minnena från året. Så titta och njut, för detta tog mig en timma!

Börjar som vanligt på förra årets nyår. Detta nyåret spenderade jag med b.la. Amanda, min syster, Erik och många fler.


När vi två blev en. Närmare bestämt den 14:e januari.


Jag och min tvilling fyller 18, och den spenderar jag såklart med Erik:)


Vi brudar drog till Lipz! Som förövrigt blev som det blev, hahaha...


Jag och Clon drog på Housekvällen även här på Lipz.


Erik (och jag?) flyttar in i sin nya lägenhet...


Familjen Jonsson och Lundqvist drar till underbara Egypten. Luv.


Jag träffar pojkarna för första gången. Kan det varit i slutet av mars? Eller början på April? Hur som helst så är detta fotografi taget lite efter det, detta var under påsk då jag o pojkarna målade lite påskkaniner:)

r
Jag, Julia och Robert drar på simonas 18års fest.


Våren börjar närma sig sitt slut och gänger bilar upp till Sandviken för att överraska min lilla Amanda som även hon skulle fylla vuxen. En av de bästa händelserna under året.


Theo var så fruktansvärt pollenallergiskt...


Vi åkte till Borås djurpark och kikade på alla djuren.


Sommaren är här, men dock inte det sista sommarlovet. Jag och Erik tar en sväng med hans stylade saab.


Sommaren kom och även midsommar!!:) Detta året blev det i Lysekil!


Vi stannade väen kvar i sköna lysekil några dagar, vi solade och badade o hade de jävligt gött!


Fjordfestivalen på ingång!


Ännu mer sol och bad...


Vi åkte på en spontan tripp till Fossen där K.A och Jensa skulle fiska.(fick dock ingen fisk)


Eriks syster Frida och fredriks bröllop:)


Trädgårn' med Erik och Claudia


Dagarna blir veckor, veckorna bli månader och snart firar jag och Erik ett år:) Han är allt!


Sensommaren kryper fram och efterlängtade strömming kommer på besök


När jag träffade amandas lillasyster Thilde första gången:)


Höst, höst. Älskade höst?


Oliver och Theo fyller...


Dagarna i studion


Vi bakar lussekatter i allt julstök...


Vintern är här och äntligen får vi uppleva ett vitt svea! Man ska ICKE klaga!


Julafton närmar sig och den firar jag och Erik tillsammans hemma hos min mromor och morfar!


... Och innan vi visste ordet av det så var et nya året inskålat med skratt och glada miner. Dettav ar mitt år! Hoppas ni alla får ett underbart 2010, för det vet jag en som ska ha!

Kommentarer
Postat av: Marre

Härliga bilder! <3

2010-01-04 @ 15:02:51
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0