Hoppsan!

Och så har det gått sådär alldeles för lång tid igen! suck! Sitter här och surplar på mitt snabbkaffe. Orkade inte brygga nytt och dessutom är mjölken slut, så jag dricker svart! Orkar heller inte köpa mjölk. Idag blir det förhoppningsvis lite träning ikväll om molnen vill ge sig av... Det var ju trots allt soligt i morses. vid typ, sex. Jag har blivit en morgon människa, men jag är dessvärre inte så pigg som jag brukar vara på morgonen. AS trött skulle jag vilja säga.

Nåväl, på fredag blir det fest med marrisen hemma hos hennes bror olov. Saknar marre som faaan! Längesedan vi sågs nu, alldeles för längesen om jag får säga så! tyvärr jobbar pricken på slusscafét idag, så jag får hålla mig till helgen. Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe i väntat på bättre tider. Tjing!


ps. idag är det den 14:e.....ds

Kommentarer
Postat av: Marre

Åh, raring! Du är väl för söt <3 Om du visste hur mycket jag saknar dig!! :( Längtar till fredag!

2010-07-14 @ 22:24:00
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0