Konstig känsla...

Har en konstig känsla i hela kroppen. Känner mig lite förvirrad, har lite ångest. Typisk söndags-ångest. Fast det är ju måndag. Hm, jag önskar jag kunde komma på vad det är som är fel! Har lite halvspontana planer på att åka till franska rivieran i augusti. Eller barcelona ihop med tvillingsystern. Känns som jag missat så mycke de senaste. Kanske därför det känns som de gör? Känns som jag på något sätt ångrar den senaste tiden.

Jag är sugen på någonting stort! Göra någonting helt spontant. Typ åka asien runt, eller kanske en trip till usa? Någonting sånt är jag grymt sugen på! Fast jag har ju mina planer på sri lanka/maldiverna med carro nästa vinter och asien nästa sommar. Asien är lite mindre planerat, mest en tanke. Hoppas verkligen detta blir av! Men de är lång tid kvar, tråk! Nu ska jag till arbetsförmedlingen. Men vad fan hjälper dom? Inte ett skit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0