De behövde jag!

Nu har jag shoppat kläder på hm.com fär 800kronor, ops!;) Sommar/vårkläder, men dom kommer dock inte försen i juni(mindre kul). Fast jag valde att få allting i samma paket, annars hade jag fått betalat över 300kronor i frakt, och några plagg hade kommit redan nästa vecka. Men det är det värt! Den som väntar på någonting gott, väntar aldrig för länge!:) Nu ska jag krypa ner hos min stackars pojkvän, som förmodligen lider av magsjuka. Hoppas inte jag blir smittad nu bara! Har inte haft det sen jag var 11, så det borde väl tyvärr kanske komma snart igen. Oliver har i alla fall magsjuka! Stackarn... Han spydde massor igår. Läste saga efter saga, sjöng sång efter sång och så till slut somnade han gott. Sov hela natten. Nu ska jag fortsätta plugga! imorgon är det ännu mer praktik!

By the way, det gick bra idag! Skötte mig bra och de va hyfsat kul, förutom att jag börjar 8 och slutar 17. Puh! Men vad gör mna inte för att kanske, kanske få ett sommarjobb?! Kaffemaskinen gjorde i alla fall himmelskt kaffe så det får de bli mer utav imorgon! Ska även träffa världensbästa julia, som förövrigt förtjänar det bästa!:) Puss erika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0