Dusch+plugg+sängen

Sovmorgon imorgon då! skönt. Fast de får vi tänka mer på imorgon när klockan ringer för nu tänkte jag studdsa in i duschen såhär efter ett hårpass på gymmet. Sedan blir det tyvärr pluggning tills det att jag ska lägga mig. Buhuu! Orkar inte med slutspurten i skolan(för oss medieelever). Vi går ju på praktik nästa vecka och då avslutas alla våra kurser. Fatta att tiden gått fort eller?:S Sedan när vi är tillbaka om 6 veckor så tar vi studenten veckan därpå... Eller om det var två veckor efter? Sak samma, det är inte långt kvar. 12 veckor, närmare besämt. Näh, om man ska sätta igång med det man skulle. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, för det vet jag tyvärr en som inte kommer att ha. God natt och sov gott sedan!

Best regards, erika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0