Kaffe och nytvättade kläder

Dricker just nu mitt nybryggda morgonkaffe och hänger upp tvätt. Skippade skolan idag, lidet så fruktansvärt mycket av yrsel vissa mornar. Det är jobbigare än vad ni anar! Tänk dig att du kliver upp ur sängen och känner dig väldigt snurrig(som man ibland gör när man reser sig för snabbt), men det går liksom inte över, det blir bara värre och värre. Till slut snurrar det så mycket att kräkreflexen sätter igång. Då brukar jag lägga mig ner för att inte kräkas. Ibland går det över efter ungefär 20 minuter, ibland måste jag somna om nån timma innan det går över. Imorses gick det inte över, så jag beslöt mig för att stanna hemma istället. Att vi råkade ha prov idag gjorde inte mig så speciellt mycket;) moahahaha. Nä, men jag får helt enkelt göra det nästa vecka. /krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0