När mörkret faller är dagsljuset din bästa vän


Avnjuter lite coldplay och messar med min babe. Emellanåt lyssnar jag till snarkningarna från sovrummet och funderar på hur jag ska kunna somna inatt. Hatar att sova ensam, i synnerhet utan mitt hjärta!

Idag har varit en rörig och hektisk dag. Men för att få grepp om mig själv igen får jag ta tag i träningen efter helgen igen. Kryssningen fick mina matvanor i lite obalans;) Käkat godis/bullar/kakor i en vecka nu, notera varje dag. Puh, man har redan lyckats gå upp ett kilo i vikt. Blä! Men musklerna är ju kvar som tur är. Får bara sluta upp med allt snaskande. Lite svårt att låta bli, för det är ju så gott:) Nu ska jag borsta mina tänder och sedan krypa ner mellan mina bästisar. Puss/ kaka.


Kommentarer
Postat av: Liinda

Kryssning lät inte helt fel du! :D



Vet du hur man gör för att få kategorierna längst upp på bloggsidan så som du har det? Har försökt få det så jättelänge, men ingen kan hjälpa mig! :(

2010-03-11 @ 23:06:18
URL: http://sommmarflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0