closing date

Och så knackade sista praktikdagen på dörren! Känns som sagt både skönt och tråkigt! Tiden har gått oerhört fort och så tar man studenten om exakt(!!!) 5 veckor idag. Oh crap! fjärillar i magen, brrrrrrrr! Sen är det göteborgsvarvet om 2 veckor. Pirr, pirr, pirr på de med! Dock inget med Alanya för min del, skippade de. Kände mig inte så pepp, så jag avbokade sista dagen. Har dock en väldigt seriös fundering på att dra en sistaminuten med min tvilling, om hon lyckas avboka sin resa då vill säga... Well oh well, bakade tårta hela natten jag o eriken typ, den svällde över i hela ugnen. Fast god blev den:) Massa grädde/sylt/hallon på. Kommer bli super-duper-truper klockan tre i fika rummet! nu ska jag dricka nio-kaffet:) As usual! Puss på er/ kramar erikaka(hallonkaka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0