Det är för dig mitt hjärta pumpar!

Det bästa som finns är att känna din närhet och din mjuka, men ändå så sträva hud mot min. Somna till dina tunga och lugnande andetag, känna lukten av dig, för det luktar verkligen så gott! Att vakna till dina mjuka smekningar på min kind kan vara bland det bästa som finns. Men att se in i de vackraste, djupaste och svartaste ögonen är än bättre, likväl ditt varma leende från dina perfekt formade läppar får verkligen hela mitt hjärta att gnistra.

Att höra din ljuva stämma får mig verkligen så glad och jag inser mer och mer hur mycket jag älskar dig! Även om jag pratar med andra killar kan verkligen INGEN annan människa på denna jord ta din plats i mitt hjärta! Den är reserverad för all framtid! Det kommer alltid stå Erik Lindahl i min vänstra bröstkorg.

Alltid din, alltid min! Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0