dentaworks

nu ska här blekas tänderna! har köpt en tandblekning som några kunder rekommenderade till mig i helgen! dom hade iaf kritvita tänder, så det borde ju fungera tycker man ju!? ska bleka eriks tänder sen också. hehe. och klippa han med!

Åh, idag har jag en del att stå i. suck! så jobbigt. vill mest bara ligga under täcket och kolla på solsidan när vädret är som det är. Detta är min göra-lista idag:


- bleka tänderna medan jag frilägger bilder samt gör klart logotyper.
- boka klipptid
- ta en promenix innan e kommer hem
- packa inför turnén(!!!)
- picknick med e i botaniska eller här hemma, hehe! beroende på väder.


Jaja, som sagt! saker att stå i! tjineling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0