en miljon nollor

lyssnar på 1.000.000 nollor - kapten röd och dricker mitt eftermiddagskaffe. det verkar dra sig mot lit regn i eftermiddag/kväll så jag befinner mig på insidan av väggarna just nu. Fast det är rätt skönt med lite regn, om det varit lite sol under förmiddagen. då är de liksom OK att sitta inne och hinka kanna efter kanne med kaffe samtidigt som man surfar järnet på bloggar och kollar lite sekundert på en film. Btw, fick en konstig känsla i kroppen när jag satte på låten?! typ nostalgi, men jag kan inte minnas nåt speciellt. Aja, dricka kaffe vare' ja!
Ps. Imorgon fyller min lilla-lilla-lill-tildis 20! Sweet-candy, då äre du tildis som kör rally på systemet nästa gång vi drar ut! puss påre iaf! ds.

Kommentarer
Postat av: maura

myyyys

2011-08-04 @ 16:21:05
URL: http://mform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0