mm-m!

Sittre och dricker min efterlängtade kopp med kaffe. Det smakar verkligen underbart! Ska sätta igång med städningen här snart. inte så lockande om man säger så, men men, sånt är livet. Annra händer inte så mycket idag, förutom att jag ska tvätta ikväll och skissa lite på tatueringen jag ska göra nästa tisdag tillsammans med med min tvilling. Ska även fylla i mina fåglar lite granna, dom ser lite bleka ut några utav dom, hehe.
Åh, ikväll ska jag och honey äta broccoli och ostpaj tänkte jag. Och så är jag så sugen på en promenad runt vattnet med. Låter nästan som jag är en gammal kärring när jag skriver så här. Ja ja! Skämt åsido, eller hur man nu säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0