PL

Åh, va uppe så tidit imorses igen och käkade frulle-rulle med babe. Somnade om helt gudomligt, men kom på sedan när jag vaknade för 30 minuter sedan att jag måste ringa banken ang fininaskrisen som är på god ingång. Men tyvärr är det som i vanlig ordning, en omöjlighet att få tala med en levande människa, utan det är robot-rakel som sköter snacket. SUCK, så tröttsamt. Så nu ligger jag istället här i sängen och skriver lite med er... Eller tja, snarar till er. Sugen på att ta lite bilder och så, men har inte riktigt inspirationen idag. Liksom Vad ska jag fotografera?! Jo, möjligen kläderna som jag ska ha på mig ikväll när vi ska ut på Park Lane en sväng om.
Nä, om man ska ta sig i kragen lite grann och gå upp och brygga sig lite kaffe? Får bli så, kanske lägger upp lite bilder sen. ska försöka vara lite mer "rolig" här framöver.

Kommentarer
Postat av: Marre

Fick ditt sms igår :) Kommer nog inte kunna komma nästa ons :/ Jobbar du varje helg?

2011-08-10 @ 14:21:24
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0