te&allt annat

happ. inte packat ännu eller vikt nån tvätt. lite deprimerad över att åka tåg i två år imorgon. fast de är ju bra att jag gillar mitt jobb, de kanske väger upp lite i alla fall. Håller just nu på att laga mat till tågresan och förbereda allt som har med mat att göra i helgen och SEN ska jag packa. vill ni veta vilken flott gormé jag ska käka i helgen? jo, imorgon på tåget blir det pesto, pasta, sallad och broccoli. Sen kanske lite oliver till, om jag orkar fixa med det. Sen blir det smörgås, nektarin och lite chips på fredag(mums-not) och lördag blir det äpple, smörgås och ostbågar och slutligen på söndag blir det också smörgås, äpple och ostbågar. sen på måndag får jag köpa nåt. Jag fick nämligen en K.A.S.S lön denna månaden. därför jag låter lite som snål-ove och anette. Här har ni i alla fall mig:
ser lite glad ut i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0