tråkig man kan vara

Precis. känner mig skit tråkig idag. Kände mig minst lika öken igår. Inga bra dagar! vaknat på fel sida varje dag denna veckan. iof har de bara gått två, men de verkar inte bli bättre. Orkar man det eller? Skulle inte tro det.
Idag ska jag i alla fall ner mot stan och försöka köpa mig ett nytt puder, men också boka en jävla klipp tid eftersom jag inte hann med det förra veckan. Vill bara raka av mig skiten så man slipper alla bekymmer, fast det blir nog heller inte så snyggt. ägg liksom. nä, de får bli nån decimeter kortare i alla fall. har inte klippt mig på ett år nu igen. Fast mitt hår blir aldrig så jätte slitet numera. det är inga kluvna toppar nu, men dom är liksom "krokiga". så de känns ju inte som jag går runt med stans friskaste burr heller. men men... Nu ska jag måla naglarna, duscha av mig lite och sedan pila ner mot stan. Hoppas det inte börjar regna, för jag tänkte ta mig en lite walk. dock en långsam sådan, då jag håller på att bli förkyld. sitter redan kanonhårt i näsan och en aning i halsen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0