Touch it, bring it, pay it, watch it.

Jag försöker vara en bra människa, hittar på saker jag kanske inte riktigt alltid är beredd att lägga pengarna på men detta gör jag för att jag bryr mig om dom jag tycker om. Jag blir väldigt lätt besviken när saker jag gör inte uppskattas, till och med lite väl besviken ibland. hatar när folk ignorerar och medvetet retar upp mig. Människor som inte sett mig när jag väl blir riktgt arg har förmodligen inte upplevt ilska, enligt mig i alla fall. Jag är en väldigt känslosam person som funderar mycket och få mina ideer, lite som att vända på en hand. Kan ibland vrida på saker jag hör och upplever just för att jag är en känslosam person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0