Jesus walks.

Sitter och lyssnar på gamla sköna kanye west låtar, han är min man! Älskar den mannen! Just nu sitter jag och käkar gröt och dricker rooibos te. Mums! Idag ska jag på ett litet möte ute på överby, hoppas det går hem! Vore kul och spännande. Annars letar jag vidare efter lägenheter i gbg. Går bra! la ut en annons igår vid 12 tiden, klockan tre hade jag fått fem mail och tre samtal. Sammanlagt 15 personer som hörde av sig bara igår. Det är ju bra! Dock en massa oanvänbara erbjudanden, men jag har några som är intressanta!:) Om det vill sig väl blir det gamlestan eller kortedala(svin snygg lägenhet). Men jag får se... kan ju vara en del oseriöst också! Jag får sätta mig ner snart och rensa lite bland alla mail och se över vilka jag inte ska ha osv. lite rörigt med alla mail! Ja ja, nu ska jag fortsätta rensa bilder och käka gröt och nynna till kanye west skönaste album - Graduation:)

luv/erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0