hm...

skrämmande sugen på kaffe! fast frågan är om man vågar?! kaffe? - inte kaffe? - kaffe? - inte kaffe? det är frågan.

kan för övrigt dra min dag lite kort för er. började med ett dån i hela huset så sängen skakade. jordbävning tänkte jag, fast det var förmodligen min granne, as usual. försöker somna om, vaknar då av ett sms från min granne där det står "var det du som blev jagad i trapphuset inatt?". kuuul liksom. härliga grannar man har! inte hisingen nästa gång säger jag bara. detta är förivsso ett bra och lungt område, men den grannen jag lever över får mig liiiiite på helspänn ibland. men i alla fall, jag går upp o käkar frulle-bulle och bloggisar lite. kollar ut och ser att solen skiner lite svagt...


- nä nu jävlar ska här bryggas kaffe.... två sekunder bara, ska slänga på skiten!


(2 minuter senare) Anyway, jag tog mitt pick och pack och Tänkte lägga mig i sannegården en sväng om. nä, då har nån jävla pajas gjort sönder PORTDÖRREN!(!!!!!!). kollar på telefonen, där hade jag fått, utan att höra det, ett till sms av min granne där hon skriver att dörren är paj och att enda vägen ut är källaren. och jag som är så jääävla mörkrädd. fick panik och sprang upp i lägenheten och låste vartenda lås i dörren. ringde samira, som förövrigt inte svarade, så jag fick ringa erik. han bara skrattade och tyckte jag var en mes. hur som helst, orkar inte dra det i detalj. men jag sprang(bokstavligt talat) genom källaren och ut, vidare till Sannegården. stekte ett tag och åkte sedan in till stan och shoppade bröllopspresent till brudparet. Sen hem igen och så nu sitter jga här. dricker snart mitt goda kaffe. Mm-m!


..........hoppas jag kan somna sedan.


Ja ja!! nu ska jag dricka kaffe och lyssna på Adele, hon är sköööööööööööööööööööön! Hörs imorgon, då får ni se hur fin(ful) jag blir på bröllopet! söööööv gott folke! eller som man säger på spanska: sov med änglarna. Jag ska sova med älgarna. He' påre'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0