opps!

The plonka is at home, som ove sundberg säger i solsidan - hehehe! Nu har de varit väldigt tomt här sen i torsdags, men jag har inte riktigt orkat slänga upp nåt. var på god väg i fredags men sen kom nåt annat upp, så jag skippade det. Men i alla fall, i helgen har det händ följande:
Torsdag anlämnde vi till staden vi skulle jobba i, rätt dött om man säger så. Men de kom en hel del kunder under helgen ändå. Lördag blev det lite spontan utgång med massa bönder typ, kändes som så i alla fall. vi gick hem tidigt och la oss. och så igår då, hemresan var lite dramatisk. jag höll på att köra av bilen regält vid ett tillfälle och blev tvungen att byta förare, vi hann inte många meter sedan innan jag blev tvungen att hoppa ut bilen för att kräkas. var med andra ord VÄLDIGT TRÖTT OCH HUNGRIG. har fortfarande inte ätit någonting sen typ, tre tiden igår. men just nu puttrar mitt sista ägg på spisen och kaffet osar ny bryggt i muggen. Måste handla mat idag. heeelt tomt i min kyl. Man får liksom svar i andra ändan när man ropar "hallåååå". så tomt är de. illa. nu måste jag ta tag i äggen innan dom skuttar iväg här. hörs senare.
igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0