duna ner under täcket

håhåjaja, vilken underbar dag! fått gjort en del. Började dagen klockan sex på morgonen, då Erik skulle till jobbet - sååå ja kirrade lite frukost på sängen till oss med melon, ostmackor och kaffe. ur mysigt. Sen så la vi oss och kärde ne liten powernap innan Erik begav sig vidare mot work, så att säga. Jag tog mitt pick och pack och strosade ner till hamnen för att steka ihjäl mig med Anjulia. De va mys, varm och lite blåsigt. men sååå skönt. skulle kunna dö för den här tiden som är just nu. underbart. Fast jag gick hem igen lite innan tre för jag var så bränd från igår så jag ville inte riktigt ha en ännu värre smärta imorgon. kände mig inte så sugen på de faktiskt. men men, sen så postade jag lite brev, grejade lite bilder och så vidare... Handlade med älsklingen, lagade en kanon-citron middag med wok, kycklig, cocosmjölk och ris. smarrigt! jaja, här sitter vi nu, mätta och goa. känner mig rätt mör efter solen idag igen.

By the way, kom fram till (idag) att jag har jävligt ont i min rygg/nacke ibland...? men vi ska inte snacka om mina handleder. måste ha med jobbet att göra. Anyway. Nu blir det sängen, hör imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0