sry

sorry för dålig uppdatering men kvällen blev väldigt spontan. helt okej, men eftersom jag är så jävla svartsjuk så gör jag det bara tråkigt för mig själv. pinsamt nog. Fruktansvärt jobbigt med svartsjuk. anyway... SItter just nu ute på gården och solar mig lite i det ovanligt varma och soliga vädret. trodde det skulle vara regn och mulet idag eftersom de rapporterades på vädret. Fast jag borde ha lärt mig nu efter dessa värdelösa sommrar att det inte är mycket att lita på eftersom vädret gör lite som de vill för det mesta.

Åker äntligen till Danmark/Lökken i tio dagar nästa lördag. Ska bli fruktanvärt skönt. fast jag kommer dö av längtan efter Erik. Men jag ska skicka lite kort o så och få honom att köra lite skype/cam med mig, annars kommer jag nog inte klara dagarna.

Kommentarer
Postat av: Marre

Då får jag inte se dig förrän ett tag efter jag kommit hem då :/

2011-06-25 @ 12:27:54
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0