te och macka

sitter och äter frukost i min ensamhet. trökigt och inte speciellt gott. jag skulle egentligen äta en väldigt ambitiös frukost med hun' men han skulle få nåfon leverans på jobbet, tror jag det var, så han blev tvungen att stanna på konstoret. Sååå, nu sitter jag alltså här helt själv och dricker jordgubbs te och käkar ost macka.
Tog lite bilder på min 5:e orkidé förut. Fick den i inflyttningspresent av familjen igår. eller ja, mamma, pappa och min storasyster Linda. Den första av de fem som inte är vit;) denna är grön/lila/rosa/gul. Jag ju en liten grej för orkidér. men men, nog om det. nu ska jag frilägga lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad jag känner mig dum som inte kom igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hoppas i hadet gött

2011-06-23 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0