Hemma hos mig i morses,

Köpte massa kiwi igår när ja handlade men de va ju så hårda så de gick inte käka typ, hehe. Idag ska jag handla ett våffeljärn ifall jessica kommer på våffelmys i veckan, eller nästa. Lyssnar på en ny jätte härlig vårlista! Våren var så långt kommen i England så jag blev helt glad i hela kroppen! lyckos marrisen som får va med om det härliga landet varje dag nästan! Ska slänga upp lite bilder från helgen snart, men först måste jag ju dela med mig av min underbara lista! Lyssna och njut:) för HÄR kommer den!

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, det är för härligt :) Jag är i Östersund 8-16 april :) Vi har väl lite planer för helgen där men kommer du ska vi ju absolut ses! <3

2011-03-28 @ 11:01:10
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävlar vad nice!!

2011-04-03 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0