Idag.

Sitter och dricker te och äter en liten frukost som består av avocado och kiwi. Ingen aptit i morses men frukost måste man ju få i sig. Sitter och kikar lite bloggar, hemsidor och även en bild jag ska förstora till köket. Men jag vill ju ha så extremt stort och det finns ju inte större än 70x50... Får förmodligen bli så.

Gårdagen var i alla fall trevlig med lite vin o trevligt sällskap från jobbet. Sen skulle vi gå till rockbaren var det bestämt, observera Inte mitt ställe. Men men, jag frös mest så jag och Nathalie gick hem rätt snart. Ikväll ska jag till Trollhättan och äta våfflor med e. Sen imorgon ska jag göra mina ögonfransar som vanligt och sen förhoppningsvis jobba! Va lite dum som gav bort tiden igår. Vill alltid vara snäll mot alla, men till vilken nytta? Jag har nyss varit ledig och behöver pengar så jag ska se om jag kan fixa till det igen så jag får jobba trotts allt. Nä, nu ska jag äta upp och sen bege mig på en promenad vid vattnet. Ha de gott så länge så hörs vi snart igen! Puss/ erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0