Östersund och tatueringar

På väg till Östersund för tillfället! Jobb igen:)! Har inte uppdaterat nåt denna veckan känns det som men har har haft mycket att göra! Haft en minst sagt trevlig vecka! Mitt hem är nästan helt klart- ÄLSKAR min lägenhet! Sen har jag även (äntligen!!!!!) fått tummen ur att boka tatueringen en gång för alla! Känns surt att många redan gjort liknande dom jag vill göra, känns bara som en jävla copycat. Jaja, en tatuering i taget!:) Kommer bli fint! Den 6e april smäller det för första iaf! Blir en överraskning tills dess! Kommer förmodligen bilder på min älskade lägenhet nästa vecka då jag änligen fått hem min gamla bättan till kamera! Sen kommer nog bilder på kläder från helgen på måndag! Blir en minst sagt trevlig vecka nästkommande vecka för en läsare! Smell you later! Batteriet tickar...

Kommentarer
Postat av: Marre

Nu blir jag jättenyfiken!! Vad blir det för tatuering, den med svalor? Ha så kul i Ösd :)

2011-03-10 @ 17:38:37
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0