överraskning,spontant.

Åkte lite halvspontant på en överraskningsresa till London. Köpte lite grejer. här är några av dem:) dock förbannat dålig kvalite. orkade inte bry mig. höhö

Virkad klänning.


Några av smyckena jag köpte. Älskar de svarta fjäder örhängena btw!:) luv


Knäppt kass kvalite men en snoooresnögg tisha från en grym designaffär i London. Superball va den. köpte även några av smyckena där... svårt att välja, detta va något mindre extremt emot va de fanns:)


Tisha från Zara. I väldigt tunnd och elegant tyg mn ficka på framsidan och knappar på baksidan.


och en liten väska i vitt.

Vi checkade in Gordon Ramsays gorme grill också:) Tyvärr var jag liiiiite tät i näsan, men kände lite av de underbara i alla fall. där rök i alla fall 1600;- på BARA förrätt, huvudrätt och ett glas vin. Hujedamej. Berättar mer senare, för nu ska jag handla mat o betala räkningar. Hej o hopp!

Kommentarer
Postat av: Marre

När var du i London?!

2011-03-27 @ 18:11:10
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0