egentiligen

började egentligen 12:00, men så när jag droppar in säger shifen - stopp där! fick du inte mitt smsms?! Icke! Paula, förmodligen den enda på denna jord, har missat att jag bytte nummer i oktober. meeen men, de gjorde inte mycket, för då fick jag spendera en kvar till åt att tjuvkika på min prins, som så snällt körde mig hem igen.

Nu sitter jag här på huvud i mitt stökiga kök och väntar in min puttrande kaffebryggare. ska ta mig en kopp rump-kaffe och rumpa loss lite till bon jovi. Första kunden kl.12 var alltså avbokad, nästa grupp anländer vid halv tre. börjar halv fyra. Så lite av en håltimma skulle man kunna säga. Jo men ja, nu skriker kaffet här, får gör nåt åt de. syns snart! eller hörs... eller läser eller nåt. Hej så länge sa kärringen som gick ut genom dörren. Ännu en goding jag hittat på själv. ovanligt smart!

... eller kanske ovanligt dum?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0