solsken hela veckan

Sitter och dricker mitt morgonkaffe tillsammans med radioseven. Skön kombination. Sneglar ut genom fönstret, fast det enda jag ser är ett träd med lite halv utslagna blad på... Men om jag böjer mig ner så kan jag faktiskt de den blåa himlen med 500 moln på. Solen viker och molnen sviker. Vi vill ha sommar liksom?! Erik ligger i min säng och väntar förmodligen mitt sällskap, men man får helt enkelt verka lite svår flirtad ibland, hehe. Tänkte smörja in mig med lite bränd-hud-kräm sedan. Det vill säga brun-utan-sol. Men det luktar ju bränd hund liksom. Förmodligen den enda på hela jorden, förutom tilda, som gillar doften. Mm-m! Ska till svärfar med min kakis och käka kvällsfika ikväll. Sååå efterlängtat. Har inte träffat min underbara svärfar på månader nu. Dom är bäst mina svärföräldrar! mycket kärlek till dom! nu ska jag dansa vidare till radion här och sen bränna mig lite i krämen. Kanske fisa erik i nyllet så han vaknar till lite, vad vet jag. Hej så länge alla grodor och salamandrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0