om sanningen ska fram

Hej alles! Har varit en väldigt dålig vecka här i bloggen. Med även det har sina orsaker. Innan just denna helgen har jag gått in i en väldig höstdepression(eller vad man ska kalla det). Väldigt jobbigt! Och förra helgen rann bägaren helt enkelt över och jag blev tvungen att ta ett svårt beslut. Men det kommer bli bättre! För efter regn kommer ju solsken! Det ver ju alla, även om det kan vara svårt att tro när ljuset i tunnels liksom aldrig dyker upp. Men just nu längtar jag mest till Barcelona med min älskling! Och givetvis en massa jobb. Älskar mitt andra jobb, det är så mysigt på nåt vis! Ingen dag är den andra lik och timmarna brukar vanligen bara springa förbi.

Jag brukar ofta tänka på hur underbar min pojkvän är och hur mycket han ställer upp för mig. Dessutom verkar han bara bli mer och mer av den egenskapen desto med tiden går också! Som tex förra helgen, när jag ringer honom vid tolvtiden på förmiddagen och är helt förkrossad, sätter han sig i bilen och kör hela vägen till mig. Hur många gör det för sin flickvän? För varje dag som går får du mitt hjärta att slå allt hårdare för dig och mina känslor för dig blir allt större. Du får mig att tappa andan och när jag ser på dig i bland tappar jag orden. Du är den finaste killen i hela världen, och jag kan med handen på hjärtat säga att jag ALDRIG kännt så här för någon annan i HELA mitt liv! Det finns inte ett enda ord i världen som kan ersätta mina känslor för dig och för varje dag som går vaknar nya fjärillar i magen till liv och kärleken till dig förblir oändlig. Känslan för dig är obeskrivlig. Jag kan inte tacka dig nog för att du klev in i mitt liv! Alltid din, alltid min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0