sleeptight

Ligger i sängen bredvid två snarkande bönor. Ska väl sova snart jag med. Imorgon ska jag ut på en powerwalk med Ove på morgonen. Ska bli skönt! För det värsta med att jag börjat träna och äta nyttigt(försöker iaf, dessvärre inte så seriöst) är att när suget tar över så HETS äter jag verkligen. Jag vill äta nyttigt och träna osv. osv. osv. Men det känns nästan stundvis som jag mår sämre av det, psykiskt alltså. För jag blir så förbannat hetsig och när jag försöker motarbeta ångesten äter jag onyttigt för att inte hamna i något problematiskt mönster och så sluter det tillslut i en virvelvind av konstiga känslor. Tjejer alltså!!! Kunde jag inte bara kommit ut som en grabb? Livet hade förmodligen varit mycket enklare då. Eller? nåväl. GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: sandra

men gor det dar med mango som jag sa!! det ar skitgott o nyttigt o tar bort sotsuget!!! hetsat frukt i stallet :D nyttigt o gott .d

2012-04-04 @ 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0