9th floor

utsikten från syrrans lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad jag saknar laghenheten nar jag ser dessa bilderna! fan, ska man lamna lagenheten eller ej?!?!?!? hmmmmmmmmmmmmmmmm...........

2012-02-14 @ 00:21:30
Postat av: erika

ska inte humberto och de komma hem så är de ju rätt mkt i hyra samt stort. men de är ju klart ALLTID bra att ha en lght i gbg. byt den mot en etta eller tvåa omdu tvekar?! om de finns i huset..

2012-02-14 @ 08:57:59
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: sandra och Jonhhy Depp aka Berra Guandi

si no me des estas fotos yo te mato//Humberto!!

Quiere que tomes mas de estas fotos para el, dice.



Om du inte ger mig dessa foton dodar jag dig //Berra

Han vill att du tar mer foton som dessa, till honom, sager han



Svar pa din kommentar:

vet inte, vi ar nog langt fran pa listan pa boplats nu coksa for vi ahr fatt ett erbjudande som vi tyvarr sag for sent, sa det ar nog inga problem om vi angrar oss.. :)

2012-02-17 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0