hej igen

Dessa senaste dagar har gått lite i otakt. sov verkligen ut idag, men vaknade hundra tusen gånger på en timma och var helt säker på att det skulle stå typ "16:00" eller nåt. men halv elva gick jag och ove upp i alla fall. pissade lite snabbt med hunden och slängde i en maskin tvätt och vipps, nu är klockan redan halv ett. 
 
Idag ska jag äntligen träffa nathalie. var längesedan nu. Eller ja, typ en månad i alla fall. Det ska bli lite shopping på Acne outlet. 
 
lyssnar på kapten röd och funderar på om jag ska dra ett varv med dammsugaren här på frisörsalongen. Med en hund som fäller som ove så låter det inte som en dålig ide i alla fall. Så blir min älskling lite glad när han kommer hem med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0