ryck upp dig dude

ok, har haft sååå dåliga dagar det senaste. det är såklart hösten. skyller allt på den. men det vände bara såfort de ljusa mornarna försvann. de sög ur all min energi, all min lust och allt positivt med livet. typ. Idag jobbade jag, var ok. gillar att jobba. typ de bästa på dagen. nästan. nu skulle jag laga mat. inte hungrig, vill inte laga mat. inte hungrig eller sugen på nåt som har med mat att göra. kokar kaffe även fast jag inte är sugen på det heller. aja, får väl laga mat för pvns skull. ska träna. orkar inte. men måste, typ. ska färga håret. orkar inte. tråkigt. köpte silver schampoo pga att jag ska färga håret. tråkigt. bry typ. aja, nog med negativ energi för idag. skönt att skriva av sig sina känslor ibland. men min spontana känsla är. BRY! här är jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Marre

<3 <3

2012-09-28 @ 18:54:58
URL: http://maaarree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0